KALİTE VE GIDA GÜVENLİĞİ POLİTİKAMIZ
GRAND ŞEKER HOTEL Ailesi bireyleri olarak ;
• Uluslar arası standartlar ve yasal mevzuatlar doğrultusunda toplam kalite yönetimi anlayışımızla kurumsallaşmamızı tamamlayacak, her zaman daha iyisini yapabileceğimiz inancıyla sistemlerimizi, kendimizi ve çevremizi sürekli iyileştirmek için çalışacağız.
• Misafirlerimize GRAND ŞEKER HOTEL ayrıcalığını yaşatacak, güler yüzlü ve içten hizmetimizle bizi unutmamalarını ve tekrar tekrar gelmelerini sağlayacağız.
• Eğitime ve ekip çalışmasına önem verip, huzurlu, şeffaf ve en üstten en alta kadar iletişime açık bir çalışma ortamı yaratarak çalışanlarımıza da misafirlerimiz kadar kendilerini ayrıcalıklı hissedecekleri bir iş ortamı sağlayacağız.
• Türk gıda kodeksine uygun hammadde kullanıp, kritik üretim süreçlerini sürekli kontrol ve takip ederek tüm misafirlerimize sağlıklı ve güvenilir gıdalar sunacağız.
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ POLİTİKAMIZ
GRAND ŞEKER HOTEL olarak benimsemiş olduğumuz İş Sağlığı ve Güvenliği Politikası, insana ve içinde yaşadığı çevreye duyulan saygıya dayanmaktadır. Tesis içerisinde faaliyet gösteren her alanda İş sağlığı ve Güvenliği birinci önceliktir. Güvenli ve sağlıklı bir çalışma ortamı temin etmek üzere, herkes kendi yetki sınırları içerisinde gerekeni yapmakla yükümlüdür. En önemli hedeflerimizden biri de, tüm çalışanlarımızı ve içinde bulunduğumuz çevreyi iş kolumuzun olası risklerine karşı korumaktır.
Bu doğrultuda;
• İşyeri ve eklentilerinde çalışan tüm personelimize güvenli ve hedefi “sıfır kaza” olan bir çalışma ortamı sağlamayı,
• İşyeri ve eklentilerinde; çalışanların, taşeronların, yüklenicilerin, ziyaretçilerin ve işyeri dışında çalışan tesis personelimizin sağlık ve güvenliklerini temin etmek için, yürürlükte bulunan İSG mevzuatlarına ve İSG ile ilgili diğer gerekliliklere uygun olarak her türlü tedbiri almayı, araç – gereç ve Kişisel Koruyucu Donanımları (KKD) bulundurmayı,
• İşyeri ve eklentilerinde iş kazası ve meslek hastalığı doğurabilecek emniyetsiz durum ve hareketler ile olası kaza risklerini, etkin bir risk değerlendirmesi yaparak ve riskleri kaynağında yok ederek ortadan kaldırmayı,
• Çalışanlarımıza İş Sağlığı ve Güvenliği alanında periyodik olarak eğitimler vermeyi ve etkili İş Sağlığı Güvenliği bilinci oluşturmayı,
• İşyerinde hizmet veren taşeron, yüklenici ve ziyaretçilerin de tesisimizin koymuş olduğu İş Sağılı ve Güvenliği ile ilgili kurallara uymalarını sağlamayı,
• GRAND ŞEKER HOTEL’i İSG uygulamaları açısından, bölgemizde örnek bir tesis haline getirmeyi,
• Dünyadaki ve sektörümüzdeki tüm gelişmeleri göz önünde bulundurarak, gelecekte karşılaşılabilecek olası durumları önceden tahmin ederek sürekli gelişmeyi, iyileştirmeyi ve durumumuzu gözden geçirmeyi
İş Sağlığı ve Güvenliği Politikamız olarak Taahhüt Ederiz.
ÇEVRE POLİTİKAMIZ
• Teknik ve ekonomik olanaklar çerçevesinde çevreye en az zarar veren uygun teknolojileri kullanıp, doğal kaynakların korunmasını sağlamak.
• Kullanılan hammadde ve ürünlerin ve bunların atıklarının çevresel etkilerini iyileştirebilmek adına tedarikçiler ile sürekli iletişim içerisinde bulunmak.
• Üretim, stoklama, işletme ve bakım faaliyetleri sonucu oluşabilecek atıkları azaltarak geri dönüşüm ve yeniden değerlendirme alternatifleri bulmak.
• Çevre bilincini tüm faaliyet alanlarında yaygınlaştırmak adına çalışanlarımıza periyodik eğitimler vermek.
• Yasal mevzuatlar ve ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi standartlarına uygun bir sistem uygulayıp, sistemin sürekli gelişmesini ve iyileştirilmesini sağlamak.
• GRAND ŞEKER HOTEL’i diğer konularda olduğu gibi bölgede örnek bir tesis haline getirmek.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ
• GRAND ŞEKER HOTEL olarak misafir talep ve beklentileri doğrultusunda tesisimizi, hizmetlerimizi ve süreçlerimizi sürekli iyileştirir ve misafirlerimizle uzun süreli ilişkiler kurmayı hedefleriz.
• Misafir memnuniyetini kalıcı kılmak adına, misafirlerimizin isteklerinin karşılanıp karşılanmadığı ve değişen beklentileri ölçülüp değerlendirilerek çalışmalar planlar ve iyileştirme faaliyetleri gerçekleştiririz.
• Misafirlerimizin istek, beklenti ve memnuniyetsizliklerini bir lütuf olarak algılar, misafir odaklı hizmetimizle sahip olduğumuz tüm kaynakları ve geri bildirimleri “Misafiri Memnuniyetine” dönüştürebilmek için kullanırız.
• GRAND ŞEKER HOTEL olarak tarafımıza iletilen talep, beklenti ve memnuniyetsizlikleri objektif, adil, dikkatli ve gizlilikle ele alır, yasal şartlara ve şirket politikamıza aykırı olmayacak şekilde değerlendirir, aynı memnuniyetsizliklerin tekrarlanmaması adına gerekli kontrol ve iyileştirmelerin yapılması ile bütün misafir memnuniyetsizliklerinin çözülmesini ana ilke olarak kabul eder, misafir odaklı bir yaklaşım takip ederiz.
Genel Müdür